انتخابات خانه داوطلبان

جمعیت هلال احمر استان قم سال 93

انتخابات خانه داوطلبان

جمعیت هلال احمر استان قم سال 93

  • ۰
  • ۰

درسال 1343 در شهر مقدس قم متولد شدم. در زمان جنگ در بسیج سپاه مشغول بوده و مدت کوتاهی در جبهه های جنگ فعالیت داشتم وسپس در یگان حفاظت سپاه مشغول بکارشدم. مجددا در سال 1365 در کمیته انقلاب اسلامی و دادستانی مشغول بکار شدم و از سال 1367 بعنوان مسئول حفاظت و حراست در شرکت معادن منگنز استخدام وبمدت 20 سال انجام وظیفه نموده و علاوه بر مسئولیت که در شرکت داشته بعنوان فرمانده پایگاه بسیج ومسئول انجمن اسلامی نیز بوده و در استان قم به عنوان نماینده شورای مرکزی انجمنهای اسلامی کارخانجات برگزیده شدم ودر حال حاضر نیز فعالیت دارم.

از سال 1371 به عنوان امدادگر در جمعیت هلال احمر با آنان همکاری داشته و همچنین در امور داوطلبان همکاری داشته ودر سال 1389 به عنوان رئیس گروه مشارکت برگزیده شدم و2 سال انجام وظیفه نمودم ودرسال 1391 به عنوان مدیر عامل تعاونی مسکن جمعیت هلال احمر مشغول به کاربودم 
  • ۹۳/۰۶/۰۲
  • دبیرخانه انتخابات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی