انتخابات خانه داوطلبان

جمعیت هلال احمر استان قم سال 93

انتخابات خانه داوطلبان

جمعیت هلال احمر استان قم سال 93

  • ۰
  • ۰

اینجانب زهرا قائمی لیسانس بهداشت عمومی از سال 1381 فعالیت خود را با جمعیت هلال احمر آغاز کردم و در قسمت های مختلف از جمله امداد – داوطلبان – جوانان همکاری داشته ام.

درفروردین 1382 موفق به دریافت مربیگری کد3 شدم و علاوه بر تدریس امداد و کمکهای اولیه در اکیپ های مختلف محرم، نوروز، نیمه شعبان و به عنوان سرشاخه ستاد جهیزیه قسمت داوطلبان فعالیت داشته ام.

درسال 1391 در دوره تربیت مربی داوطلبان در تهران موفق به دریافت مدرک مربیگری داوطلبان شدم. همچنین در بخش امداد با درجه نجاتگر 3 فعال هستم وهمچنین درآزمون تعیین سطح مربیان به دلیل کسب رتبه اول به عنوان مربی نمونه انتخاب شدم و یک دوره دیگر به عنوان مربی نمونه از سوی داوطلبان انتخاب شدم و هم اکنون به دلیل قبولی در آزمون مربیگری کد2 مجاز به گذراندن این دوره شده ام.

  • ۹۳/۰۶/۰۲
  • دبیرخانه انتخابات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی